zondag 16 maart 2008

Thee zakjes kaart


Deze kaart, die eigenlijk een thee zakjes houder is heb ik gemaakt voor een swap op de cuties-groep ( georganiseerd door Agnes ). Had al gelijk een idee bij deze stempels want welke bij lust er nou geen honing. Het gebruikte papier is van daisyd's, en de gebruikte stempels zijn van de Peddler's Pack, de tekst stempel is van hero arts en elke dag jou dag heb ik een keer gekregen van mijn moeder bij Piens Atelier ( toen nog in Hilversum ) is volgens mij een eigen ontwerp van hun. om de houder dicht te kunnen maken een paart lintje in de zelfde kleur als de bellen.
1e foto de voorkant van de theehouder
2e foto de voor en achterkant van de houder
3e foto is de beide binnenzijde van de kaart

2 opmerkingen:

Tinie zei

Patricia deze is erg leuk die stempels doen het erg goed mama

Ingeborg zei

HeeeeeeeeeeeePatricia, nu maar hopen dat IK in de "prijzen"val. leuk hoor.
Ingeborg