woensdag 30 april 2008

Rose klapkaart met Magnolia's




Zou rose op dit moment mijn lievelings kleur zijn ( LOL ), nee maar het valt me wel op dat ik de laatste tijd veel naar het rose grijp. Eigenlijk zou ik vandaag een oranje kaart hebben moeten maken aangezien het vandaag koninginnedag is, maar nee het is een rose geworden. Het gebruikte card-stock ( 72.02 ) heeft een zuurstok roze kleur gecombineerd met een zacht rose, het gebruikte scrappapier is allemaal van Crea Motion uit de pink collectie ( flowers / dots en plaid ). Ook op deze kaart magnolia's met dank aan Jacqueline voor de magnolia voorop, de tekst stempel is van Hero Arts, de tekst op het label is gemaakt met een mal van de Sizzix ( Slobbery Kiss ) gehaald door de CuttleBug. Nog even een pijl er op die de kaart dicht kan houden en klaar is de kaart.

1 opmerking:

angel zei

Een hele leuke kaart mooi , ben gelijk volger geworden van je blogje als je wil kan je steeds eens kijken op men blogje kan best ook nog wat volgers en tips gebruiken ben helemaal gek van kaarten maken maar het is niet altijd even makkelijk aangezien ik drie kids heb en veel ziekjes ben :( , maar het is en blijft een superleuke bezigheid groetjes Anja