zaterdag 8 november 2008

PB dag kaart 1

Deze kaart heb ik gemaakt op de PB dag eind oktober, maar aangezien hij nog niet helemaal af was, kan ik hem nu pas laten zien, het is een schuif/ sta kaart. Het wiebert waarop de stampel afdruk is geplaatst is eigenlijk uit nood geboren, aangezien ik weer gelijk mijn inktpad op het papier liet vallen ( waarom valt dat altijd met het inktpad naar beneden ( LOL )). We hebben er een Penny Black ( Duhhhhh was het geen Penny Black dag ) stempel opgezet, het e.e.a. moet natuurlijk met lintjes afgewerkt worden. De kerstbal ( rood ) is van Blond Moments en deze is in de kaart geschoven doormiddel van een snee in de standaard van de kaart. Het geheel is ingekleurd met Distress inkt ( was eigenlijk ook de techniek van vandaag ). Ik moet zeggen Agnes en Jacqueline hartelijk bedankt nog voor de leuke dag en vooral de leerzame en gezellige dag.

3 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi geworden hoor,leuk met de kerstbal voorin.
Gr Ag

Monique zei

Hardstikke leuke kaart joh. Die kerstbal vind ik erg leuk zo :)).

Groetjes Monique

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuk om te zien wat het geworden is!!! Die kerstbal is precies de finishing touch...
Gr,
jacq