zondag 18 januari 2009

Sterboekjes Kaart







Met dit sterboekje ben ik afgelopen dinsdag mee begonnen, we hadden weer een gezellige freubel avond bij Agnes van Hensbergen ( ik, Jacqueline van de Sar, Ineke Boekman en Agnes natuurlijk ). Heb vandaag de laatste plaatjes gekleurd en verwerkt op de kaart. Het gebruikte scrappapier is van 3Bugs in a Rug uit de serie rhapsody ( thrill / happy en stripe ). De stempel afdrukjes zijn allemaal van Penny Black ingekleurd met mijn zig aquarell stiften.

3 opmerkingen:

Riet zei

wowww Patricia wat heb je dat schitterend gemaakt zeg.
complimenten hoor.

liefs Riet.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Erg mooi geowrden en die pb passen er zo leuk in he.

Gr Ag

Riet zei

hoi Patricia.
je vroeg naar die krullen,ik heb even gekeken,want ik heb ze al heel lang. bij simpel-scrappen heb die hem nog quickutz nr rev-0027(flourish. maar ik heb ook hele mooi krullen gekocht bij gewe-hobby en die zijn van bosskut.ik vind die zo mooi echt om aan te raden.op mij blog helemaal onder aan kan je die winkel zo aan likken.ik hoop dat het lukt anders hoor ik het wel.heel veel succes.

liefs Riet.