zondag 10 mei 2009

moederdag kaart


Het lijkt net dat ik de laatst 2 weken niets heb gedaan, nou dat is bijna niets ben met een aantal projecten bezig voor de a.s. Cuties dag gehouden op 16 mei, ( kom ik volgende week op terug)dus ik kan nog niets laten zien. Dit is de moederdag kaart voor dit jaar, het bestaat eigenlijk uit 2 kaarten. Het gebruikte papier is van papermania ( Spring Burst, gehaald op de art specialy beurs in Zeist ). De stempels zijn allemaal van Penny Black, en ingekleurd met mijn aquarell ZIG stiften. Het e.e.a. opgeleukt met krullen, stempels. lint en bloemen, ik vind het een leuke kaart geworden.

6 opmerkingen:

Mascha zei

leuke kaart patricia

grt mas

Riet zei

Wat een schitterende kaart Patricia,mooi heb je dat gemaakt zeg,heel mooi papier en stempel.

Liefs Riet.

Saskia zei

Wat een prachtige kaart!!!

Je hebt al vele mooie creaties op je blog!!

Groetjes,
Saskia

Ineke zei

Heel erg mooi, schitterend papier en een leuke stempel. Leuke kaart ook met die extra flap omhoog. Groetjes Ineke

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt hoor!!!!! Zie je zaterdag. Groetjes,
Jacqueline

Tinie zei

Hij is bijzonder mooi en wie was de gelukkige MOI, lieve schat je overtref jezelf toch weer ieder keer liefs mama