woensdag 21 oktober 2009

Nijlpaard in het zwembad

Wat een vrolijke kaart is dit geworden, ik ga om ongeveer 3 weken een keer freubelen met de meiden ( Jacqueline van der Sar / Agnes van Hensbergen en Ineke Boerman ), en laatst was het weer zo ver. Heb een afdrukje van één van de nieuwe stempels van Jacq mogen maken ......... En heb deze ingekleurd met de copics stiften. Ben bij de meiden eerst de techniek onder de knie aan het krijgen voor dat ik ga beslissen of ik ze zelf eventueel in de toekomst ga kopen. De waterdruppels heb ik ooit bij een workschop gekregen en deze kwamen nu mooi van pas. Het bedeltje van het schelpje had ik ook al eeuwen, maar ja wie wat bewaard die heeft wat. Kan hem nu eindelijk laten zien aangezien deze voor Ineke was van de Cuties verjaardagslijst, hoop dat ze hem leuk vond.

2 opmerkingen:

Tinie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tinie zei

Meid hij is erg leuk geworden je hebt je zelf overtroffen. x x mama