maandag 5 april 2010

maandruiling april Pasen

Deze kaart heb ik gemaakt voor de maandruiling, het gebruikte papier is van Create papver uit de serrie birdy collection. De stempel afdruk is van Messy Rabbit dit keer heb ik alles weer eens ingekleurd met mijn potloden en uitgewerkt met doezelaars. De eitjes die ik er op heb geplakt zijn echt van hout ( kost wat aan postzegels, maar één voordeel ze gaan niet kapot in de stempel machine van de TNT ). In de bovenhoek nog even een vrolijke bloem in bijpassen de kleuren en hij kan op de bus.

3 opmerkingen:

chantal zei

wat mooi gemaakt! Die eitjes zijn echt geweldig op de kaart.
Liefs Chantal

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt ze hangen hier mooi hoor.
Groetjes Agnes

Bea van Ette zei

Hallo,

Er staat een Award voor je klaar op mijn blog!

Groetjes, Bea