zaterdag 16 april 2011

dag Toon / week challenge 15 ?

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn colega Toon die volgende week naar een andere afdeling toe gaat, we hebben zeer goed contact vandaar deze kaart, meestal doe ik dat alleen voor collega's die het bedrijf gaan verlaten. De stempel afdruk is er een van Motivet ingekleurd met mijn nieuwe copic stiften. De eekhoorn E25-21-13-11 en E000- 00 en de B21- 000. De fiets W3-1-00. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn cuties club maar het vraagteken geeft het al aan, ik voldoe niet aan de volledige opdracht de vraag was maak een kaart met oranje en paars. Nou bergen met papier maar niet in oranje en paars, vandaar dat het oranje is geworden. Nou Ingeborg ik heb toch wel mijn beste gedaan hoor, vond het een leuke uitdaging had alleen niet het goede papier.

Geen opmerkingen: