zaterdag 30 juli 2011

lieveheersbeest




Dit lieveheersbeestje heb ik gehaakt voor mijn moeder ( die is helemaal weg van deze beestjes ) die tegen zinloos geweld is. Ze had me namelijk afgelopen woensdag ( 27-07-2011 ) uitgenodigd voor een lekker dagje. Eerst shoppen in Apeldoorn met tussen de middag een lekker broodje bij Bakker Bart, sávonds lekker uit eten in het plaatselijke restaurant en nog later lekker naar de musical van Petty Coat ( mam het was een geslaagde dag ), ze heeft zich echt moeten opofferen heeft ze me gemeld ( LOL ) nou mam ik ben blij dat je het gedaan hebt. En als bedankje heb je bovenstaande al mogen ontvangen.


Liefs van je dochter

4 opmerkingen:

Tinie zei

Hij mag zeker bij mij wonen, want het is een snoepie THANKS

Tinie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ingrid zei

Wat een leuk liefebees... ;-)
Ik heb je vanmiddag de website verkeerd doorgegeven. Het moet zijn: http://www.sewsweet.co.uk/
Was gezellig en lekker vanmiddag he? Nog een fijne avond!
Hugs Ing

Unknown zei

Voor het patroon van de papegaai kun je misschien een mail sturen naar:

amigurumikraam apestaartje live punt nl


Groetjes Ingrid.