zaterdag 10 november 2007

mijn allereerste kerstkaart voor dit jaar

Ik ben voor mij doen laat dit jaar met het starten van de kerstkaarten. Om toch te starten in de hoop dat de inspiratie volgt heb ik een kaart gelift ( wat klinkt dat duur het is eigenlijk dus gewoon gepikt ).
Heb zelfs het gevoel dat deze niet helemaal af is ( misschien dat ik nog een ingeving krijg ).
De stempels die gebruikt zijn zijn van de magnolia en de high hopes, deze passen perfect bij elkaar.
Het papier wat hier gebruikt is is van Holliday collection, het papier met de rode sterren weet ik helaas niet meer.
Een leuk detail is het lintje en de echte pompoentjes op de muts.

2 opmerkingen:

Tinie zei

Deze zal zeker erg mooi staan aan het lint, grapje nee hij is erg leuk groetjes mama

Tinie zei

Hij is er leuk geworden papa