zaterdag 10 november 2007

Sinterklaas lamp


Ik heb op 2 november j.l. mijn Sinterklaaslamp ( van vilt ) weer gezet, hoewel de Sint en zijn Pieten nog niet in het land zijn, brengt het veel sfeer in onze huiskamer.
Nu kunnen we er lekker lang van genieten, want op 6 december is het weer afgelopen.
Dit is wel de echte Sinterklaas hij heeft een paars pak onder zijn onderjurk en een echt steentje op zijn hand die de ring moet voorstellen, het patroon was iets anders maar ik wou dat hij echt zou lijken en z'n neuzelkont als ik ben ga ik dus het patroon verbouwen.
De staf heb ik in zijn onderjurk gestoken anders gleed hij van de lamp af, maar hij zit los.
Volgend jaar komt er ook nog een slinger voor het raam, het patroon heb ik van mijn moeder op de kreadoe gekregen, heb me eigen voorgenomen dat hij volgend jaar af moet zijn, dit jaar ga ik het niet redden.

3 opmerkingen:

Agnes zei

Hoi patricia,

Echt een leuke lamp hoor.
Groetjes agnes

Tinie zei

Erg leuk die lamp als hij weg gaat per opbod,dan biedt ik zeker mee, groetjes Pino

sabine zei

hallo.
die lamp is super.
maar ja jij bent dan ook super handig.
nog bedankt voor jouw kaartje vonden we heel leuk.
groetjes sabine