woensdag 5 december 2007

5 december Surprise avond

He he eindelijk mag ik mijn ( is opgelegt door mijn zelf hoor ) Pietekaart laten zien.
Dit is de 1e kaart gemaakt van geel card-stock met scrappapier van Studio Light.
De stempel is hoe kan het ook anders een magnolia, met dank aan Agnes voor het maken van een aantal afdrukjes van de schoorsteen.
Het pakje er op is een embelischment die ik al een tijdje in huis had ( het vreet geen brood
zeggen we altijd )
Als je goed kijkt heeft de piet een echte oorbel in en een veer op zijn hoed.
Deze kaart is verstuurd aan mijn ouders, broer, schoonmoeder en aan Ingebrorg.
Hij is verzonden aan Ingeborg omdat wij met z'n 5e een onderlinge swap hadden afgesproken.
In ieder kaart moest een gedichtje komen ( op de persoon gericht ) wat een werk was dat zeg, maar het is me gelukt de gedichtjes dan ( LOL ), over de kaart moet je zelf maar oordelen.

Geen opmerkingen: