zondag 16 december 2007

Kerststerren cadeau doosjes

Dit zijn sterren doosjes ( cadeautjes ) voor onder de kerstboom wat er in zit kan ik nog niet verklappen aangezien de familie ook op deze blog kan komen, maar ik kan wel melden het is het wachten waard.
De standaard doosjes heb ik bewerkt met Adirondack Acrylic dabber paint kleur Pearl, daardoor hebben de doosjes een lichte parlemoer glans gekregen ( op de foto niet goed te zien, jammer )
De doosje heb ik beplakt met het luxe glans scrappapier van Heidi grace Design ( snowfall ).
De lintjes aan de achterzijde vastgezet met een mini ster in het zelfde papier gemaakt met de Cuttelbug en een dies van de Sixzitt, en een klein zilver splitpennetje.
Aan de lintjes een tag met daarop de begin letter van de persoon die hem mag ontvangen.
Op het luxe papier Decorative Pearls van Joy Crafts verwerkt en klaar zijn de kerstdoosjes.

3 opmerkingen:

Agnes zei

Zijn leuk geworden!
GR. Ag

Tinie zei

Volgens mij valt de eer aan je broer Patrick. Deze lagen zeker op de achter kamer, maar zijn het wachten zeker waard erg LEUK. Mama

Gertjan zei

Zijn erg leuk geworden!!
Zullen degene die ze krijgen vast blij mee zijn.
Gr,
Jacq