zondag 10 februari 2008

cute kaarten

Heb me eigen vandaag uitgeleefd op de titel van mijn Blog, vond hem toch iets te saai, en aangezien ik nu tot maart alle verplichten kaarten af heb, kon ik mooi aan dit project beginnen.
Het gebruikte papier is van daidyd's maybe baby collection ( 17704 Red Hot ), dit papier heeft een iets werkje in zich wat weer mooi uit komt.
Heb er een aantal Penny Black's opgemaakt, de tekst is van de Cricut cardridge Tear Drops.
Hier en daar een scrapfloss en een bloementje, vastgezet met een splitpen ( hartje ).
Misschien maak ik er later nog eens met andere stempels, maar voorlopig geniet ik van deze.

1 opmerking:

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuk hoor!! Wil ik ook altijd nog eens doen, maar zoals gewoonlijk, doe ik eerder de bekende dingen.....
Gr,
Jacq