zondag 17 februari 2008

scrap resten ( ahum )

Had me eigen laatst de opdracht gegeven te kijken of ik de restjes van andere kaarten ook kon gebruiken om er een nieuwe kaart mee te maken, papier is van Rayer ( bleu dots en strips )
Dit wordt de 2e kaart met een restje van het rondje die ik uitgesneden had voor een andere kaart, heb achter het rondje een scheet geplakt die door het copieer aparaat was gehaald ( vandaar die lichte vlek op de kaart ), waar ik van harte Gefeliciteerd op heb gezet.
De opbouw is ook als de eerdere kaarten een Penny Black stempel en een gevouwen hoedje van papier met een leuke blauwe veer in het hoedje.

4 opmerkingen:

Ingeborg zei

SUPER die kleuren!!!!!
Liefs,
Ingeborg

Anja's weblog zei

Wat een hartstikke leuke kaart. En die kleuren vind ik ook super.

Groetjes
Anja

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuke kaart, en het blijven mooie kleuren!!
Jacq

Annika zei

Hoi Patricia,

leuk de kleuren blauw/groen!

groetjes, Annika