zaterdag 10 mei 2008

Friday sketch # 1 Heart Seeds

Deze kaart heb ik gemaakt naar een kaart sketch die op de blog stond waar mijn vriendin Jacqueline van de Sar aan mee werkt http://fridaysketchersblog.blogspot.com en ik moet zeggen het is een super blog net gestart maar ik zal er zeker nog meerdere kaarten mee maken, er zijn 8 ontwerpers uit verschillende landen die om beurt een skecht zullen ontwerpen ( LEUK ), ben vandaag gelijk aan de slag gegaan met de eerste sketch. De gebruikte kaart is oranje ( 43.00 ) en het gebruikte scrappapier is van Cherry arte ( marocco / poppy seed ) hier is een lintje geplaatst niet van stof maar van papier ( kruidvat ). De gebruikte stempel is van High Hopes en heet Bethany Angel, op de vleugels echte glitters aangebracht allen jammer dat het bijna niet te zien is. Ook hier heb ik weer een bloem geplaats deze is van fluweel stof ( lekker zacht ) met daarop een metalen bloem, vastgezet met een oranje splitpen, wat een leuke uitdaging was dit.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een leuk kaartje en wat een schatje van een stempel helemaal super.

Gr ag

Elizabeth zei

Schitterende kaart en mooie kleuren!!