maandag 12 mei 2008

I love hangin ......


Deze kaart heb ik vanochtend nog even gemaakt voordat ik zo lekker in de tuin ga zitten. Heb nu maar eens gekozen voor een donker bruine kaart, het gebruikte scrappapier is van American Crafts serrie Metropolitan ( Promenade/ street fair en double dekker ), op deze kaart weer één van mijn nieuweste stempels een High Hopes, wat een snoepie ( Oooh nee Nijlpaard ), heb nu ook maar weer eens de achterkant van de kaart versierd, de tekst stempel is ook van High Hopes en pas er leuk bij.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

deze is ook weer top!

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt. Helemaal top! Jij bent super actief geweest!!! ik was het weekeind weg, dus duurt nog even voordat ik met de nieuwe stempeltjes aan de slag kan....