dinsdag 1 juli 2008

Saturday sketch # 5 ja ik .......

Deze kaart heb ik opdracht voor een collega gemaakt, die de 10e juli gaat trouwen aan de binnenzijde van de kaart staat wil, dus voluit is dat ja ik wil. Heb voor deze kaart de sketch nr. 5 gebruikt van http://sketchsaturday.blogspot.com/. Heb hiervoor een donnker rode kaart gebruikt en hat papier had ik al een hele tijd was er erg zuinig op, balen nu want het is op, het merk weet ik niet maar er staat in relief in love& marriage ( toepasselijk of niet ). Heb op deze kaart twee magnolia's geplaats, de flessen zijn ook van het merk magnolia's, het witte lint is van Kars en het rode lint er overheen is van de action. Het bloemetje gemaakt met de nesabilitie voorzien van zilvere stippen.

5 opmerkingen:

Sian zei

Wonderful card, love the stamp and the way you've coloured it in :)

Jo zei

WOW! this is such a beautiful card! I love it ;)
your colouring is perfect, it looks so professional *claps*

thank you for joining in with sketch saturday, hope you'll take part again

Jo xx

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi geworden hoor,leuk zo met de tekstjes zo.

Gr Agnes

Bev zei

WOW!!!!! This is such a fabulous card - love it!!

Tina zei

Wonderful card and the colours are great.