donderdag 31 juli 2008

Zorro kat

Deze kaart had ik vorig jaar al een keer gemaakt, maar ik had er nog een bouwpakketje van liggen en het is te warm om in de tuin te liggen daarom heb ik deze kaart maar afgemaakt. de Stempel afdruk is van Penny Black en heb ik mogen maken van Jacqueline van de Sar hij is uitgeknipt en verhoogt op de ondergrond geplakt. de pijl is gestands uit de cuttlebug en het spookje komt uit een zakje van de Xenos. Het gebruikte stippenlint komt uit de winkel in Doorn en pas er qua kleur precies bij.

4 opmerkingen:

Riet zei

wat een prachtige aparte kaart heb je gemaakt Patricia.
veel liefs Riet.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Nou het is zeker warm ik mocht werken vandaag maar helaas deed de airco het niet helemaal goed , maar jij bent mooi optijd met je halloween,heb je de nieuwe embossing mallen gezien van halloween voor de cuttlebug zijn erg leuk.

Gr Ag

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

leuk, groetjes uit Bangkok! waar ik zo te horen voor het weer niet naar toe had gehoeven :-(

Unknown zei

Such a funny and cute card :)