donderdag 26 november 2009

baby kaarten


Nog maar even 2 geboorte kaartjes gemaakt, op het werk moet er namelijk nog één bevallen en van de Yoga club ( naar mij, uitgerekend op 16 december 2009 ) nog twee, dus nu heb ik er een aantal op voorraad, hoef ik ze straks alleen maar op te sturen, moet nu nog 1 meisjes kaart maken van Yoga weet ik dat er straks nog twee meisjes geboren zullen worden, nou de kaart waar het groen handje op zit kan zowel naar een jongetje als naar een meisje. Het gebruikte papier is van Imaginische ( baby powder en king of the crib ), de kaart is gemaakt uit een combinatie van groen en blauw. De gebruikte stempels zijn van Penny Black ( de poes ) en Whipper snapper ( de draak ). Aan beide kaarten hangt een bedel aan de ene made white love en aan de andere een kinderwagen. Het voetje en het handje heb ik gehaald bij de action.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt.

gr agnes

Riet zei

Ohh wat een prachtige kaartjes Patricia.
Mooi papier en details.
Het schiet voor jou op meis,heel veel sterkte als het zover is.
Liefs Riet.xx